The Russel

// meeting unit

De meeting units zijn standaard uitgerust met een LCD scherm en HDMI aansluiting, perfecte ruimtes om je zelf even terug te trekken of om met een een kleine groep (tot aan 12 personen) een brainstorm sessie te houden. De ruimtes staan standaard in boardroom opstelling.

// extra informatie

  • incl. LCD scherm met HDMI aansluiting
  • Wij bieden onze members de mogelijkheid deze meeting units te boeken via de B. App.

Ben je geïnteresseerd in een iets chiquere meeting unit? We’ve got you!

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“We had a great experience at B. Amsterdam! Everything ran smoothly, and the space worked perfectly for our needs. We were happy overall and would definitely recommend it to other companies looking for a reliable venue.”
Carl
Medico Nordic AB / FILA
, The Louis, The Howard, The Jack, Atrium
“B. Amsterdam zorgt ervoor dat je je helemaal ontzorgd voelt tijdens je event, geen vraag is te gek of te veel, ze komen snel met een oplossing. Plus de parkeergelegenheid is ontzettend fijn! “
Julia Visser
Hemingway
, The Muhammad
“Short communication lines, flexible and professional partners. Well I’ve already recommended B. as event space to several people who were asking for spaces for their meetings and events, and will keep doing so. “
Lieneke Leep
Office Manager @ Mars Petcare
“Ik vond het onwijs leuk! Ben ook erg blij met hoe het is verlopen. Ik vond het ook erg fijn om samen met Ingrid, Harmen, Paul, Joni, de eventmanager en ik de week van tevoren nog de doorloop te hebben. Ingrid vond dat ook erg fijn en zij zal ook dagvoorzitter zijn voor Junior Company van het Jaar en voor Student Company van het Jaar. Het lijkt me dan ook handig om dat dan ook weer daarvoor te doen. :)”
Myrtel Catshoek
Projectmedewerker @ Stichting Jong Ondernemen
“We had a fantastic experience with B.Amsterdam and its event preparation services. The venue setup with the lighting was stunning & the event team was exceptional (biggest thank you to Marije!), providing a lot of attention to detail from start to finish & flexibility to last-minute changes. I would highly recommend this venue for its beautiful setting and SUPERB event management.”
Milena Mirkhaydarova
Sustainable Aero Lab
, The Wiechert, The Lounge
“Het event was zeker een succes na de vele veranderingen gaande weg. Namens Laura en mijzelf dank voor de fijne samenwerking. Je snelle handelen en assertiviteit tijdens de voorbereidingen werkte heel fijn.”
Frederike Kwerreveld
PersonalAssistant to Peter de Laat (CFO) @ Brunel
over The Russel
locatie: B.1
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: 15-25m2
standaard opstelling: Boardroom, Meeting unit
maximum aantal personen: 4-6

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 160,- per dagdeel

€ 210,- per dag

€ 250,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek