de locatie voor bedrijfsfeesten
in Amsterdam.

de locatie voor bedrijfsfeesten in Amsterdam.

Populaire ruimtes voor jouw bedrijfsfeest.

populaire ruimtes voor jouw bedrijfsfeest.

Bij B. beschikken we over 44 eventruimtes, allemaal verschillend, allemaal een eigen stijl.
Heb je een ruimte nodig voor een korte brainstorm met je team, of zoek je een ruimte om een presentatie te houden. 

The Richard.
B.1 //
Begane grond //
Tot 120 bezoekers
Bar Bistro Bureau.
B.1 //
begane grond //
Tot 650 bezoekers
The Wiechert.
B.1 //
begane grond //
Tot 1.000 bezoekers
The Muhammad.
B.1 //
Begane grond //
Tot 120 bezoekers
The Atrium event bar.
B.3 //
begane grond //
Tot 750 bezoekers
The Louis.
B.3 //
begane grond //
Tot 180 bezoekers
Bar Bistro Bureau.
B.1 //
begane grond //
Tot 650 bezoekers
The Atrium event bar.
B.3 //
begane grond //
Tot 750 bezoekers
The Wiechert.
B.1 //
begane grond //
Tot 1.000 bezoekers

de perfecte bedrijfsfeestlocatie in Amsterdam.

volledig ontzorgt worden.

We gaan samen aan de slag om jouw bedrijfsfeest tot leven te brengen. We bieden een compleet pakket aan diensten, van advies en ondersteuning tot de verzorging van de technische faciliteiten en food & beverage

 

Of je nu een klein of groot bedrijfsfeest organiseert, we helpen je graag om er een unieke beleving van te maken.

goed bereikbaar.

zaal huren B. Amsterdam, event ruimte The Wiechert

B. Amsterdam is de bedrijfsfeestlocatie in Amsterdam, strategisch gelegen en uitstekend bereikbaar. 

 

Met 600 parkeerplekken, 10 minuten van Schiphol, 2 minuten van de A10 en ook nog een OV verbinding voor de deur, is het de ideale plek voor zakelijke events, borrels en conferenties. Ontdek de mogelijkheden!

heerlijke catering.

We werken voor onze events samen met Vermaat, onze vaste partner op het gebied van food & beverage, zodat we voor elk culinair avontuur de beste kwaliteit kunnen neerzetten. 

 

Of je nu een intieme borrel na werk organiseert of een groots bedrijfsfeest met 1.000 personen, Vermaat tilt jouw event naar een hoger niveau.

bedrijfsfeesten organiseren bij B. Amsterdam.​

B. Amsterdam is dé bedrijfsfeestlocatie in Amsterdam waar creativiteit en professionaliteit samenkomen. Wekelijks organiseren wij en onze gasten hier de meest uiteenlopende bedrijfsfeesten. Van een intiem personeelsfeest of een groots zakelijk jubileum tot een sprankelende productlancering of private dining; bij B. Amsterdam vind je de perfecte ruimte voor elk evenement.

waarom B. Amsterdam als jouw bedrijfsfeestlocatie in Amsterdam?

Bij het organiseren van een bedrijfsfeest komt veel kijken. Daarom denken wij met je mee om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. B. Amsterdam biedt diverse en inspirerende ruimtes die geschikt zijn voor elk type evenement, van grote zalen tot intieme lounges. Ons ervaren team helpt je met de planning, techniek en aankleding van de ruimte, zodat alles tot in de puntjes is geregeld. Op het gebied van catering bieden wij uitgebreide opties, van een luxe sit-down-diner tot informele borrelhapjes. Daarnaast beschikken we over uitstekende audiovisuele faciliteiten, waarbij geluid, verlichting en presentatiemiddelen volledig worden afgestemd op jouw wensen. Gelegen in Amsterdam, is onze locatie goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto, met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

mogelijkheden voor bedrijfsfeesten zijn eindeloos.​

Vier jubileum met een gaaf concert in the louis en een afsluitende borrel in het atrium. Of organiseer een personeelsfeest met circusthema in The Wiechert, waar je in je leeuwentemmers outfit geniet van verschillende streetfood hapjes. Beleef een eindejaarsbbq op ons rooftop terras, terwijl je nog een zomerse cocktail drinkt zie je de zon achter de Zuidas zakken. Of organiseer een padelcompetitie bij B. Amsterdam padel, de perfecte manier om je collega’s op een sportieve manier te leren kennen. Of het nu om een onvergetelijk personeelsfeest, een jubileum, een jaarafsluiting of een zomer barbecue gaat, we are the place to B.

van idee tot uitvoering: we've got you covered!

Of je nu een bedrijfsfeest, vergadering of productlancering organiseert, wij begeleiden je van begin tot eind. We starten met het kiezen van de juiste ruimte op basis van jouw wensen en het aantal gasten. Vervolgens kijken we naar de details, zoals de inrichting, benodigde faciliteiten en audiovisuele ondersteuning. Wil je een bepaald thema of een specifieke sfeer? Geen probleem. Ons team zorgt voor een naadloze uitvoering, zodat jij en je gasten optimaal kunnen genieten van een onvergetelijk evenement.

happy clients.

4,3 (320)
4.3/5

plan je bedrijfsfeest met marije.

Neem contact op met Marije of een van de andere eventmanagers, zij helpen je verder met alle mogelijkheden! Mail events@bamsterdam.com of bel +31 20 2612 519

eventmanager-marije

plan je event.

laat hier je gegevens achter en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen! Of mail events@bamsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek