The Kari.

“Toen Nokia in 1967 nog een belangrijke speler in de bosbouwindustrie was werd Kari Kairamo aangenomen vanwege zijn master in engineering (houtverwerking). In 1977 werd hij de CEO van Nokia en bouwde hij het bedrijf uit tot een intenationaal, multi-industrieel bedrijf door onder meer strategische overnames van andere bedrijven.”

// cosy design 

Door de gezellige kleuren aan tapijt dat op de muur hangt is in deze ruimte een bijzondere sfeer gecreëerd, daarnaast geeft dit ook nog eens een hele fijne akoestiek voor presentaties. De ruimte is door zijn ligging perfect als break-out ruimte voor The Louis, deze ruimte heeft namelijk directe toegang.

// extra informatie

  • beamer, scherm & speakers (geen microfoon) €150,-
  • extra audiovisuele ondersteuning nodig? laat het ons weten
  • van koffie en thee tot ontbijt, lunch,  borrel en diner, we maken graag op maat een passend cateringvoorstel.

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“Het event was zeker een succes, veel dank voor jullie organisatie hierbij ook.”
Shirley Pfeiffer
Innovation Officer AI @ De Nederlandse Bank
“Ik zit al geïnstalleerd in de Eric en ook dit is een prachtige ruimte! Doet me extra goed dat ‘onze’ technology (Cisco Webex Board) gewoon in deze ruimte gebruikt wordt: hoe gaaf! Nogmaals bedankt voor je hulp en flexibiliteit!”
Rob Dillisse
Global Client Lead - Cisco
, The Eric - meeting unit
“We zijn erg tevreden over het gebruik van de locatie bij B Amsterdam voor ons evenement in mei. Het contact met de event manager verliep soepel en professioneel. Het plenaire gedeelte vond plaats in een aparte zaal, wat perfect was voor onze behoeften, en het netwerken daarna met lekkere hapjes in het restaurant was uitstekend verzorgd. Omdat het lekker weer was, konden we ook gebruik maken van het dakterras, wat een geweldige toevoeging was. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al een zeer geslaagde ervaring!”
Miryea Loy
Grote Spelers, Gemeente Amsterdam
, The Muhammad, The Lounge, Bar Bistro Bureau
“This was excellent! We will work with Harmen and the B. Amsterdam team on a recurring basis.”
Ibis Pimentel de Lamo
Event Producer & Internal Communications @ DEPT
, Green screen studio
“De klant was uiteindelijk ook super blij en we hebben gisteren meerdere geluiden gehoord dat ze het voor herhaling vatbaar vonden, dus wie weet bellen we jullie binnenkort weer. In ieder geval bedankt voor het super snelle schakelen deze keer! “
Jessica Horinga
Projectmanager @ Storyboard Agency
“We had a great experience at B. Amsterdam! Everything ran smoothly, and the space worked perfectly for our needs. We were happy overall and would definitely recommend it to other companies looking for a reliable venue.”
Carl
Medico Nordic AB / FILA
, The Louis, The Howard, The Jack, Atrium
over The Kari.
locatie: B.3
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: 85 m2
standaard opstelling: Theater
maximum aantal personen: 80

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 380,- per dagdeel

€ 550,- per dag

€ 830,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek