The Mark

ruimtelijk, groot

Wanneer je net wat meer ruimte nodig hebt

The Mark is qua ruimte de grootst mogelijk combinatie op de tweede verdieping. Door The Henry, The Susan en The Elon te verbinden ontstaat The Mark. Toch iets te groot? Kijk dan naar The Tim.

Ontdek de mogelijk
heden

Onze eventzalen zijn veel meer dan vier muren en een tafel. Elke ruimte heeft zijn eigen karakter en energie, perfect voor brainstorms, workshops, private diners of creatieve sessies. Ze zijn flexibel in te richten, uitgerust met moderne techniek en klaar om mee te bewegen met jouw event. Of je nu rustig wilt werken of je team wilt inspireren, onze ruimtes geven je alle vrijheid om het concept helemaal eigen te maken.

LOCATIE

B.1 – tweede verdieping

 

CAPACITEIT

tot 250 personen

 

OPPERVLAKTE

243 m2

 

STANDAARD OPSTELLING

Theater

 

MOGELIJKHEDEN

onsite catering

Alles wat je nodig hebt, standaard inbegrepen

  • Zaalhuur
  • Standaard meubilair
  • Gratis gebruik van ons B. our guest wifi-netwerk
  • Optioneel: draadloze connectie met beamer, scherm & speakers à €150,-

Jouw event, een échte experience

Geef je event iets extra’s. Voeg een sportieve activiteit toe, een live-act of een creatieve workshop. Van padeltoernooi tot photobooth of DJ-set, hier ontstaat de beleving die mensen bij zal blijven.

De Tarieven

Prijzen zijn indicatief en excl. btw. Offertes op maat op aanvraag.

Per dagdeel

vanaf

€ 1.050,-

Per dag

Vanaf

€ 1.265,-

Per drie dagdelen

Vanaf

€ 1.600,-

eindeloos te combineren

De 44 ruimtes binnen B. Amsterdam maken de mogelijkheden om te combineren eindeloos. Elke ruimte heeft z’n eigen karakter. 

Begin een inspirerende sessie in een van onze grote zalen, schuif door naar een breakout voor een interactieve workshop 

en eindig met een borrel of diner in Bar Bistro Bureau.

swirl reviews b amsterdam

01

“We zijn erg tevreden over het gebruik van de locatie bij B Amsterdam voor ons evenement in mei. Het contact met de event manager verliep soepel en professioneel. Het plenaire gedeelte vond plaats in een aparte zaal, wat perfect was voor onze behoeften, en het netwerken daarna met lekkere hapjes in het restaurant was uitstekend verzorgd. Omdat het lekker weer was, konden we ook gebruik maken van het dakterras, wat een geweldige toevoeging was. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al een zeer geslaagde ervaring!”
Miryea Loy

02

“We kijken terug op een hele mooie en geslaagde dag bij jullie. Naast veel enthousiaste reacties van aanwezigen over het programma, ook complimenten over de locatie en setting.”
Jet Berndsen

Neem contact met ons op

"*" geeft vereiste velden aan

Hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
Vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
eventmanager marije

Plan je event met Marije

Laat je gegevens achter in het formulier, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Liever mailen of bellen? Mail dan naar events@b-amsterdam.com of bel naar +31 20 2612 519

plan je event.

"*" geeft vereiste velden aan

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek