The Chris.

“Christopher Gardner (Milwaukee, 1954) is een Amerikaanse ondernemer, investeerder, effectenmakelaar, spreker, auteur en filantroop die begin jaren zestig worstelde met dakloosheid terwijl hij zijn zoon opvoedde. Klinkt bekend? Klopt. De film The Pursuit of Happiness met Will Smith is gebaseerd op het leven van Gardner.”  

// licht en glansrijk

The Chris is een ruimte met veel daglicht op de begane grond van B.1. Deze ruimte is perfect voor bijvoorbeeld een interactieve workshop. Deze ruimte wordt dan ook regelmatig gebruikt als break-out space voor The Wiechert. Geinig detail is dat de ruimte vol staat met trofeeën in alle soorten en maten.

// extra informatie

  • beamer, scherm & speakers (geen microfoon) €150,-
  • extra audiovisuele ondersteuning nodig? laat het ons weten
  • alle B. catering prijzen zijn excl. BTW

vraag het ons.

of bel +31 20 2612 519
Reviews.
“Goed verzorgt event bij B. gehad. Meerdere sessies op de ground floor, gevolgd door een borrel en diner in Bar Bistro Bureau. De overgang verliep soepel en het contact met het team was erg fijn.”
Sigrid Ploeger
Eventmanager @Techleap
, The Lounge, The Arianna, The Oprah, The Muhammad, The Richard, The Chris, Bar Bistro Bureau
“Friendly & accommodating staff. Catering downstairs was excellent. The Front Desk ladies on duty during the day – amazing. Staff during lunch time and coffee breaks – amazing. Dinner was fabulous. Sander so patient and accommodating with all our last minute changes. A very special mention (and apologies for not getting their names): The New Zealand girl who served coffee in the room, she just knew who needed coffee! The gentleman who was with us yesterday at the end of the day when we were cleaning up (had a checked shirt on), thanks for suggesting we end our time at B-Amsterdam upstairs in Bureau and for organising a last minute reservation. A tall blonde gentleman who served coffee in the room in the afternoon on Thursday and helped us clear the tables & got a ladder for us to get posters off walls. To Babette for covering on Thursday and to Sander in the restaurant, you have a great sense of humor and customer service! AND OF COURSE to you Annelotte. You came onboard just before the event and you have done nothing but bend over backwards for us. You truly are an assist to B-Amsterdam and I am sure you will go far in your chosen career. So on behalf of The Design Team and all the senior Shell leaders who attended, A VERY BIG THANK-YOU and I personally look forward to working with you all again.”
Kerry Booysen-Finch
Personal Assistant to Dorine Bosman – VP Wind Development, New Energies @ Shell
“Kijken terug op een goede kick off voor het team, mede door locatie op en verzorging door B. Amsterdam. We hadden om basic lunch gevraagd, die was zelfs nog tip top in orde. Tijdens de meeting nog om wat extra F&B gevraagd die we tevoren niet hadden meegecalculeerd, direct geregeld door staff. Staff erg vriendelijk. 10/10”
Sandra Derksen
Management Assistant @ Phillips
, BRIGHTlab
“B. Amsterdam is een inspirerende locatie in het hart van de bedrijvigheid. Tussen 200 startups/bedrijven voel je ondernemersgeest. Echt een aanrader!”
Frank Tuit
Community & event manager @ Jong Ondernemen
, The Wiechert
“I liked the staff, venue, quality of food, eventmanager :) The whole event was excellent!”
Kristina Pastushik
Mara Studio
, Bar Bistro Bureau
“Afgelopen donderdag hebben wij bij B. Amsterdam een mooi event georganiseerd voor 140 mensen. Top locatie om dit te doen. Wij zijn heel goed ondersteund en de catering was heel goed! Enig minpuntje is dat je niet bij B.3 kunt parkeren en dit bij het andere B. gebouw moet doen. Wat 7 minuten lopen is, maar bij mooi weer is dit prima te doen.Wij vonden het zeer geslaagd. We hebben zoveel complimenten en lof gekregen, het had niet zo’n succes kunnen worden zonder de hulp van de eventmanager! Nogmaals dank voor alle hulp en ondersteuning. 10/10”
Rachel Kool
Jeugdbescherming
, The Louis
over The Chris.
locatie: B.1
verdieping: Begane grond
oppervlakte ruimte: 85 m2
standaard opstelling: Ronde tafel
maximum aantal personen: 40

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 600,- per dagdeel

€ 910,- per dag

€ 1.150,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek