The Howard.

“De winkel Starbucks verkocht in 1971 in Seattle alleen bonen en machines. Toen in 1982 Howard Schultz bij het bedrijf kwam werken stelde hij voor om koffie van hoge kwaliteit te gaan verkopen. De oprichters reageerde sceptisch en dus opende Howard in 1985 zijn eigen winkels (Il Giornale). In 1987 na hij Starbucks over en maakte het ’s werelds grootste en bekendste koffiemerk.”

// Amsterdams, daglicht

The Howard is geïnspireerd op het Amsterdamse kroegleven. Wie vind het nu niet fijn en Amsterdamse kroeg te verblijven tijdens werkuren? De ruimte heeft directe toegang naar The Louis dus is goed te gebruiken als break-out ruimte hiervoor.

// extra informatie

  • beamer, scherm & speakers (geen microfoon) €150,-
  • extra audiovisuele ondersteuning nodig? laat het ons weten
  • alle B. catering prijzen zijn excl. BTW

vraag het ons.

of bel +31 20 2612 519
Reviews.
“B. Amsterdam zorgt ervoor dat je je helemaal ontzorgd voelt tijdens je event, geen vraag is te gek of te veel, ze komen snel met een oplossing. Plus de parkeergelegenheid is ontzettend fijn! “
Julia Visser
Hemingway
, The Muhammad
“De hulp, het meedenken en de klantvriendelijkheid werd erg gewaardeerd. Top georganiseerd. En mooie locatie! “
Jip Vorstermans
Architect @ Next Architects
, Bar Bistro Bureau
“Alles was naar wens. Onze adviseurs waren zeer te spreken over de locatie. Dus zeker geslaagd.”
Fetze Pijlman
Programmamanager @ Aegon
“Goed verzorgt event bij B. gehad. Meerdere sessies op de ground floor, gevolgd door een borrel en diner in Bar Bistro Bureau. De overgang verliep soepel en het contact met het team was erg fijn.”
Sigrid Ploeger
Eventmanager @Techleap
, The Lounge, The Arianna, The Oprah, The Muhammad, The Richard, The Chris, Bar Bistro Bureau
“Dank voor de snelle service en het verblijf bij jullie was perfect.”
Marja Vianen
Management Assistant @ Heineken
“Friendly & accommodating staff. Catering downstairs was excellent. The Front Desk ladies on duty during the day – amazing. Staff during lunch time and coffee breaks – amazing. Dinner was fabulous. Sander so patient and accommodating with all our last minute changes. A very special mention (and apologies for not getting their names): The New Zealand girl who served coffee in the room, she just knew who needed coffee! The gentleman who was with us yesterday at the end of the day when we were cleaning up (had a checked shirt on), thanks for suggesting we end our time at B-Amsterdam upstairs in Bureau and for organising a last minute reservation. A tall blonde gentleman who served coffee in the room in the afternoon on Thursday and helped us clear the tables & got a ladder for us to get posters off walls. To Babette for covering on Thursday and to Sander in the restaurant, you have a great sense of humor and customer service! AND OF COURSE to you Annelotte. You came onboard just before the event and you have done nothing but bend over backwards for us. You truly are an assist to B-Amsterdam and I am sure you will go far in your chosen career. So on behalf of The Design Team and all the senior Shell leaders who attended, A VERY BIG THANK-YOU and I personally look forward to working with you all again.”
Kerry Booysen-Finch
Personal Assistant to Dorine Bosman – VP Wind Development, New Energies @ Shell
over The Howard.
locatie: B.3
verdieping: Begane grond
oppervlakte ruimte: 94 m2
standaard opstelling: Theater
maximum aantal personen: 80

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 465,- per dagdeel

€ 645,- per dag

€ 950,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek