The Howard.

“De winkel Starbucks verkocht in 1971 in Seattle alleen bonen en machines. Toen in 1982 Howard Schultz bij het bedrijf kwam werken stelde hij voor om koffie van hoge kwaliteit te gaan verkopen. De oprichters reageerde sceptisch en dus opende Howard in 1985 zijn eigen winkels (Il Giornale). In 1987 na hij Starbucks over en maakte het ’s werelds grootste en bekendste koffiemerk.”

// Amsterdams, daglicht

The Howard is geïnspireerd op het Amsterdamse kroegleven. Wie vind het nu niet fijn en Amsterdamse kroeg te verblijven tijdens werkuren? De ruimte heeft directe toegang naar The Louis dus is goed te gebruiken als break-out ruimte hiervoor.

// extra informatie

  • beamer, scherm & speakers (geen microfoon) €150,-
  • extra audiovisuele ondersteuning nodig? laat het ons weten
  • alle B. catering prijzen zijn excl. BTW

vraag het ons.

of bel +31 20 2612 519
Reviews.
“B. Amsterdam is een unieke locatie waar alles mogelijk is. Onze inspiratiebijeenkomst was mede een succes de door de korte lijnen met de event- en banquetingmanager. Er is goed geluisterd naar onze wensen qua ruimtes, techniek en catering. Als afsluiting van onze dag was de BBQ op het dakterras een groot succes; complimenten voor het mooie assortiment aan producten! “
Patricia van den Ham
Directiesecretaresse Distributie, Innovatie & Merk @ Achmea
, The Louis
“Namens ons allemaal heel erg bedankt (jullie hele team!) voor de goede zorgen! We hebben een top avond gehad. Bureau ook, weer heel goed en lekker.”
Selina Polman
Asset Manager @ Timeless
“De hulp, het meedenken en de klantvriendelijkheid werd erg gewaardeerd. Top georganiseerd. En mooie locatie! “
Jip Vorstermans
Architect @ Next Architects
, Bar Bistro Bureau
“Fijne samenwerking, alle locaties zagen er strak uit. Eten was goed. Het was erg kortdag, maar toch allemaal mooi gelukt. Voor een 2 daagse zijn wij ondergedompeld in de Startup Scene van B. Amsterdam. Door de verrassende ruimtes en de inspirerende tour van Tom voldeed dit volledig aan de verwachting van de klant.”
Aster van Laere
Marc van Laere Producties
, BRIGHTlab, The Sheryl, Bgym
“Ik vond het onwijs leuk! Ben ook erg blij met hoe het is verlopen. Ik vond het ook erg fijn om samen met Ingrid, Harmen, Paul, Joni, de eventmanager en ik de week van tevoren nog de doorloop te hebben. Ingrid vond dat ook erg fijn en zij zal ook dagvoorzitter zijn voor Junior Company van het Jaar en voor Student Company van het Jaar. Het lijkt me dan ook handig om dat dan ook weer daarvoor te doen. :)”
Myrtel Catshoek
Projectmedewerker @ Stichting Jong Ondernemen
“Het event was erg geslaagd en we hebben veel positieve feedback ontvangen. De verzorging en service door Maurice en Annelotte was ook helemaal top.”
Annemieke Schouten
Management Assistant @ KPMG
over The Howard.
locatie: B.3
verdieping: Begane grond
oppervlakte ruimte: 94 m2
standaard opstelling: Theater
maximum aantal personen: 80

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 465,- per dagdeel

€ 645,- per dag

€ 950,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek