The Pauline

// meeting unit


De meeting units zijn standaard uitgerust met een LCD scherm en HDMI aansluiting, perfecte ruimtes om je zelf even terug te trekken of om met een een kleine groep (tot aan 12 personen) een brainstorm sessie te houden. De ruimtes staan standaard in boardroom opstelling.



// extra informatie

  • incl. LCD scherm met Logitech video conferencing systeem met HDMI aansluiting
  • Wij bieden onze members de mogelijkheid deze meeting units te boeken via de B. App.

vraag het ons.

of bel +31 20 2612 519
Reviews.
“Het event was zeker een succes na de vele veranderingen gaande weg. Namens Laura en mijzelf dank voor de fijne samenwerking. Je snelle handelen en assertiviteit tijdens de voorbereidingen werkte heel fijn.”
Frederike Kwerreveld
PersonalAssistant to Peter de Laat (CFO) @ Brunel
“We hebben een prima bijeenkomst gehad bij B. Amsterdam, de techniek was ook goed verzorgd. Fijn dat het allemaal goed geregeld was.”
Margreet van de Werken
Senior HRM en Organisatie adviseur @ Rijkswaterstaat
“Thanks so much for a great event. Everything from snacks to the AV was perfect– and the staff were friendly and great. Wonderful event!”
Nick Haylund
Director @ Tesselation Consulting
“Kijken terug op een goede kick off voor het team, mede door locatie op en verzorging door B. Amsterdam. We hadden om basic lunch gevraagd, die was zelfs nog tip top in orde. Tijdens de meeting nog om wat extra F&B gevraagd die we tevoren niet hadden meegecalculeerd, direct geregeld door staff. Staff erg vriendelijk. 10/10”
Sandra Derksen
Management Assistant @ Phillips
, BRIGHTlab
“Ik was er uiteindelijk zelf niet bij maar mijn collega’s zijn zeer te spreken over het verloop, zowel vanuit onszelf als vanuit jullie facilitair geregeld. Smaakt naar meer!”
Tobias Maas
Learning Consultant @ Lepaya
“Friendly & accommodating staff. Catering downstairs was excellent. The Front Desk ladies on duty during the day – amazing. Staff during lunch time and coffee breaks – amazing. Dinner was fabulous. Sander so patient and accommodating with all our last minute changes. A very special mention (and apologies for not getting their names): The New Zealand girl who served coffee in the room, she just knew who needed coffee! The gentleman who was with us yesterday at the end of the day when we were cleaning up (had a checked shirt on), thanks for suggesting we end our time at B-Amsterdam upstairs in Bureau and for organising a last minute reservation. A tall blonde gentleman who served coffee in the room in the afternoon on Thursday and helped us clear the tables & got a ladder for us to get posters off walls. To Babette for covering on Thursday and to Sander in the restaurant, you have a great sense of humor and customer service! AND OF COURSE to you Annelotte. You came onboard just before the event and you have done nothing but bend over backwards for us. You truly are an assist to B-Amsterdam and I am sure you will go far in your chosen career. So on behalf of The Design Team and all the senior Shell leaders who attended, A VERY BIG THANK-YOU and I personally look forward to working with you all again.”
Kerry Booysen-Finch
Personal Assistant to Dorine Bosman – VP Wind Development, New Energies @ Shell
Over The Pauline.
Gebouw: B.3
Negende verdieping
Opstelling: Meeting unit
Aantal personen: 6-8
Oppervlakte: 15-25
Tarieven.

€ 260,- per dagdeel



€ 365,- per dag



€ 450,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek