The Wiechert.

“Wiechert Schenk (1982-2016) was een van de mede-oprichters en ontwikkelaars van B. Amsterdam. Wiechert was bij ons vanaf het prille begin als collega, vastgoedontwikkelaar, ondernemer en vriend. We herinneren en eren hem en gaan verder met zijn nalatenschap.”

 

// ruimtelijk, licht, industrieel

In The Wiechert is werkelijk álles mogelijk. Bijna 1.000 m2 geeft ruimte aan allerlei soorten events, van congressen tot aan gala’s. De zaal heeft een industriële look en kan worden omgetoverd tot een bijzondere plek. Van fundraising gala’s met boksring in het midden tot award shows met food trucks in de zaal, alles is mogelijk. Ook is de akoestiek in de zaal heel goed en daardoor is de ruimte geschikt voor opnames.

Makkelijk te combineren met onze vijf meest populaire break-out ruimtes op de begane grond van B.1:

Voor deze ruimte bieden we een basispakket aan, inclusief zaalhuur, standaard meubilair, basis op- en afbouw en basis AV. Uiteraard kan de AV en styling volledig worden aangepast aan de wensen en het concept van het event.

De basis AV-set bevat:
✅ 2 projectoren & 2 schermen
✅ 4 microfoonaansluitingen (headset en/of handheld)
✅ Een podium & retour(afkijk)scherm
✅ Podiumverlichting & volledige geluidsdekking (4 speakers)
✅ Videoprocessing voor maximaal 2 laptops

Dit alles is inbegrepen in de totaalprijs, inclusief basis technische ondersteuning.

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“De locatie was prettig, er was veel ondersteuning en de technische partner was professioneel. Ook werd door de deelnemers de lunch erg lekker gevonden.”
Marieke Istha
BNA
, The Wiechert
“B. Amsterdam is een inspirerende locatie in het hart van de bedrijvigheid. Tussen 200 startups/bedrijven voel je ondernemersgeest. Echt een aanrader!”
Frank Tuit
Community & event manager @ Jong Ondernemen
, The Wiechert
“Wij hebben een zakelijk event georganiseerd bij B. voor 225 personen; een presentatie, teambuilding game en een borrel achteraf. De zaal en de grote schermen zijn echt fantastisch en er was voldoende ruimte om een teambuilding activiteit te doen in dezelfde zaal. Personeel, zowel food en beverage als de event manager is erg professioneel, wat echt geholpen heeft dit een top event te maken! Kortom; wil je goed evenement neerzetten kan ik deze locatie zeker aanbevelen!”
Yolanda Schuitemaker
Executive assistant @ PwC
, The Wiechert
“Een locatie met een prettige en ontspannen sfeer. Het team van zowel B. Amsterdam als de cateraar Vermaat toont veel toewijding en flexibiliteit om onze evenementen een succes te maken en dit maakt de samenwerking (zowel vooraf als tijdens het event) erg prettig. Iedereen is erg servicegericht en zorgt er altijd voor dat alles geregeld wordt, hoe dan ook. Dank daarvoor, we komen graag een volgende keer terug. Ps – de watermeloenpizza’s waren een hit.”
Sara Saija
Eventmanager @ PwC
, The Wiechert
“Ik was er uiteindelijk zelf niet bij maar mijn collega’s zijn zeer te spreken over het verloop, zowel vanuit onszelf als vanuit jullie facilitair geregeld. Smaakt naar meer!”
Tobias Maas
Learning Consultant @ Lepaya
“The team at B. Amsterdam has been super helpful throughout our event, right from ensuring the venue is ready at extremely short notice (complete with technical & F&B support), to going over and beyond in making our guests feeling welcomed by displaying a sweet welcome message at the entrance. Special shoutout to Nina, Babette & Maaike for making this happen!”
Anuj Bhargava
Business Development // 3scsolution
, BRIGHTlab
over The Wiechert.
locatie: B.1
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: 972 m2
standaard opstelling: Theater
maximum aantal personen: 1.000

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

tot 250 personen

  • € 6.075,- per dagdeel
  • € 8.815,- per dag
  • € 9.955,- per drie dagdelen

tot 500 personen

  • € 7.135,- per dagdeel
  • € 9.695,- per dag
  • € 11.070,- per drie dagdelen

vanaf 500 personen

  • € 7.730,- per dagdeel
  • € 10.480,- per dag
  • € 11.865,- per drie dagdelen

plan je event.

"*" geeft vereiste velden aan

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek