The Arianna.

“In 2005 startte Arianna Huffington (Athene, 1950) de Huffington Post, die nu een van de populairste blogs ter wereld is. Zes jaar later, in 2011, werd het bedrijf voor 315 miljoen dollar gekocht door AOL. Ondertussen is Huffington ook atrice, radiopresentatrice, columniste en heeft ze 13 boeken geschreven.” 

// inspirerend, roze

Deze vrolijke roze ruimte is uitstekend voor creatieve sessies. Laat je inspireren door de ondernemers die om je heen aan de muur hangen. Door directe toegang naar The Wiechert is deze ruimte goed te gebruiken als break-out ruimte.

// extra informatie

  • beamer, scherm & speakers (geen microfoon) €150,-
  • extra audiovisuele ondersteuning nodig? laat het ons weten
  • van koffie en thee tot ontbijt, lunch,  borrel en diner, we maken graag op maat een passend cateringvoorstel.

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“De klant was uiteindelijk ook super blij en we hebben gisteren meerdere geluiden gehoord dat ze het voor herhaling vatbaar vonden, dus wie weet bellen we jullie binnenkort weer. In ieder geval bedankt voor het super snelle schakelen deze keer! “
Jessica Horinga
Projectmanager @ Storyboard Agency
“Het event was zeker een succes na de vele veranderingen gaande weg. Namens Laura en mijzelf dank voor de fijne samenwerking. Je snelle handelen en assertiviteit tijdens de voorbereidingen werkte heel fijn.”
Frederike Kwerreveld
PersonalAssistant to Peter de Laat (CFO) @ Brunel
“Ik was er uiteindelijk zelf niet bij maar mijn collega’s zijn zeer te spreken over het verloop, zowel vanuit onszelf als vanuit jullie facilitair geregeld. Smaakt naar meer!”
Tobias Maas
Learning Consultant @ Lepaya
“A very profesional and careful team ! A very good experience, thank you!”
Céline Dartout
Executive Assistant @ Energy pool
, The Sheryl
“Heel fijn contact met de locatie, fijn dat we vooraf een aantal keer konden langskomen en dat er op de dag van het filmen zelf de hele dag een aanspreekpunt was. Lekker ontbijt en prima lunch! Fijn dat het zo vroeg al klaar kon staan en dat we wat bij konden bestellen voor de lunch + last minute veranderingen zoals een glutenvrije maaltijd. “
Indra van Goch
Producer @ DEPT agency
“Wij hebben een zakelijk event georganiseerd bij B. voor 225 personen; een presentatie, teambuilding game en een borrel achteraf. De zaal en de grote schermen zijn echt fantastisch en er was voldoende ruimte om een teambuilding activiteit te doen in dezelfde zaal. Personeel, zowel food en beverage als de event manager is erg professioneel, wat echt geholpen heeft dit een top event te maken! Kortom; wil je goed evenement neerzetten kan ik deze locatie zeker aanbevelen!”
Yolanda Schuitemaker
Executive assistant @ PwC
, The Wiechert
over The Arianna.
locatie: B.1
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: 49 m2
standaard opstelling: Geen standaard opstelling
maximum aantal personen: 30

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 200,- per dagdeel

€ 290,- per dag

€ 395,- per drie dagdelen

de ruimte.

plan je event.

"*" geeft vereiste velden aan

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek