The Kari.

“Toen Nokia in 1967 nog een belangrijke speler in de bosbouwindustrie was werd Kari Kairamo aangenomen vanwege zijn master in engineering (houtverwerking). In 1977 werd hij de CEO van Nokia en bouwde hij het bedrijf uit tot een intenationaal, multi-industrieel bedrijf door onder meer strategische overnames van andere bedrijven.”

// cosy design 

Door de gezellige kleuren aan tapijt dat op de muur hangt is in deze ruimte een bijzondere sfeer gecreëerd, daarnaast geeft dit ook nog eens een hele fijne akoestiek voor presentaties. De ruimte is door zijn ligging perfect als break-out ruimte voor The Louis, deze ruimte heeft namelijk directe toegang.

// extra informatie

  • beamer, scherm & speakers (geen microfoon) €150,-
  • extra audiovisuele ondersteuning nodig? laat het ons weten
  • van koffie en thee tot ontbijt, lunch,  borrel en diner, we maken graag op maat een passend cateringvoorstel.

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

Voer een nummer in van 1 tot 1500.
hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“Het was een hele geslaagde middag. Het opbouwen werkte heel lekker, samenwerking met de techniek en de catering was top, fijn dat jij af en toe ook even kwam peilen hoe de dag verliep. Complimenten voor het team! “
Lousia Rubino
Project coordinator @ SPRYG
“We kijken terug op een hele mooie en geslaagde dag bij jullie. Naast veel enthousiaste reacties van aanwezigen over het programma, ook complimenten over de locatie en setting.”
Jet Berndsen
Traject Financiën Op Orde (FOO) @ Gemeente Amsterdam
“Friendly & accommodating staff. Catering downstairs was excellent. The Front Desk ladies on duty during the day – amazing. Staff during lunch time and coffee breaks – amazing. Dinner was fabulous. Sander so patient and accommodating with all our last minute changes. A very special mention (and apologies for not getting their names): The New Zealand girl who served coffee in the room, she just knew who needed coffee! The gentleman who was with us yesterday at the end of the day when we were cleaning up (had a checked shirt on), thanks for suggesting we end our time at B-Amsterdam upstairs in Bureau and for organising a last minute reservation. A tall blonde gentleman who served coffee in the room in the afternoon on Thursday and helped us clear the tables & got a ladder for us to get posters off walls. To Babette for covering on Thursday and to Sander in the restaurant, you have a great sense of humor and customer service! AND OF COURSE to you Annelotte. You came onboard just before the event and you have done nothing but bend over backwards for us. You truly are an assist to B-Amsterdam and I am sure you will go far in your chosen career. So on behalf of The Design Team and all the senior Shell leaders who attended, A VERY BIG THANK-YOU and I personally look forward to working with you all again.”
Kerry Booysen-Finch
Personal Assistant to Dorine Bosman – VP Wind Development, New Energies @ Shell
“Namens ons allemaal heel erg bedankt (jullie hele team!) voor de goede zorgen! We hebben een top avond gehad. Bureau ook, weer heel goed en lekker.”
Selina Polman
Asset Manager @ Timeless
“B. Amsterdam zorgt ervoor dat je je helemaal ontzorgd voelt tijdens je event, geen vraag is te gek of te veel, ze komen snel met een oplossing. Plus de parkeergelegenheid is ontzettend fijn! “
Julia Visser
Hemingway
, The Muhammad
“Great hospitality, friendly staff that helps out great. People loved the food, better then i expected. Well facilitated satisfying our needs.”
Floris van Geel
Drupal Entrepeneur @ 040Lab
over The Kari.
locatie: B.3
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: 85 m2
standaard opstelling: Theater
maximum aantal personen: 70

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

€ 380,- per dagdeel

€ 550,- per dag

€ 830,- per drie dagdelen

de ruimte.

plan je event.

"*" geeft vereiste velden aan

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek