The Lounge.

// kleurrijk, STACH, multifunctioneel

Op de begane grond bevindt zich het kloppende hart van B.1. In combinatie met The Wiechert is deze ruimte (gedeeltelijk of in zijn geheel) te configureren tot catering locatie voor en walking dinner of ontvangstruimte voor een evenement tot wel 1000 bezoekers. Daarnaast is deze unieke ruimte de perfecte uitvalsbasis voor een kop koffie en een broodje na een padelwedstrijd of als locatie voor je teammeeting.

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“Great hospitality, friendly staff that helps out great. People loved the food, better then i expected. Well facilitated satisfying our needs.”
Floris van Geel
Drupal Entrepeneur @ 040Lab
“Kijken terug op een goede kick off voor het team, mede door locatie op en verzorging door B. Amsterdam. We hadden om basic lunch gevraagd, die was zelfs nog tip top in orde. Tijdens de meeting nog om wat extra F&B gevraagd die we tevoren niet hadden meegecalculeerd, direct geregeld door staff. Staff erg vriendelijk. 10/10”
Sandra Derksen
Management Assistant @ Phillips
, BRIGHTlab
“Ik zit al geïnstalleerd in de Eric en ook dit is een prachtige ruimte! Doet me extra goed dat ‘onze’ technology (Cisco Webex Board) gewoon in deze ruimte gebruikt wordt: hoe gaaf! Nogmaals bedankt voor je hulp en flexibiliteit!”
Rob Dillisse
Global Client Lead - Cisco
, The Eric - meeting unit
“De klant was uiteindelijk ook super blij en we hebben gisteren meerdere geluiden gehoord dat ze het voor herhaling vatbaar vonden, dus wie weet bellen we jullie binnenkort weer. In ieder geval bedankt voor het super snelle schakelen deze keer! “
Jessica Horinga
Projectmanager @ Storyboard Agency
“Afgelopen donderdag hebben wij bij B. Amsterdam een mooi event georganiseerd voor 140 mensen. Top locatie om dit te doen. Wij zijn heel goed ondersteund en de catering was heel goed! Enig minpuntje is dat je niet bij B.3 kunt parkeren en dit bij het andere B. gebouw moet doen. Wat 7 minuten lopen is, maar bij mooi weer is dit prima te doen. Wij vonden het zeer geslaagd. We hebben zoveel complimenten en lof gekregen, het had niet zo’n succes kunnen worden zonder de hulp van de eventmanager! Nogmaals dank voor alle hulp en ondersteuning. 10/10”
Rachel Kool
Jeugdbescherming
, The Louis
“Namens ons allemaal heel erg bedankt (jullie hele team!) voor de goede zorgen! We hebben een top avond gehad. Bureau ook, weer heel goed en lekker.”
Selina Polman
Asset Manager @ Timeless
over The Lounge.
locatie: B.1
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: Oppervlakte: 160m2
standaard opstelling: Expohall
maximum aantal personen: 500

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

lounge eventzijde 

  • €555 voor een dagdeel
  • €910 voor een hele dag
  • €1.095 voor drie dagdelen

lounge exclusief

  • €3.875 voor een dagdeel*
  • €4.285 voor een hele dag*
  • €4.585 voor drie dagdelen*

*Inclusief de uitkoop van STACH van €2.695.

de ruimte.

plan je event.

"*" geeft vereiste velden aan

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek