The Lounge.

// kleurrijk, STACH, multifunctioneel

Op de begane grond bevindt zich het kloppende hart van B.1. In combinatie met The Wiechert is deze ruimte (gedeeltelijk of in zijn geheel) te configureren tot catering locatie voor en walking dinner of ontvangstruimte voor een evenement tot wel 1000 bezoekers. Daarnaast is deze unieke ruimte de perfecte uitvalsbasis voor een kop koffie en een broodje na een padelwedstrijd of als locatie voor je teammeeting.

interesse in deze ruimte?

Neem via het formulier hieronder contact op met een van onze eventmanagers. We bespreken graag alle mogelijkheden met je! Liever contact opnemen via mail of telefoon? Mail events@b.amsterdam.com of bel +31 20 2612 519.

"*" geeft vereiste velden aan

hoeveel mensen verwacht je ongeveer op het evenement?
vertel ons meer over je event!
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Reviews.
“Being part of the B. community for 2 days added to the friendly and lively feeling that made our event a succes.”
Nick Oppenraaij
Distribution & Logistics Manager @ Frame Awards
, The Wiechert, Bar Bistro Bureau & break out ruimtes
“Fijne samenwerking, alle locaties zagen er strak uit. Eten was goed. Het was erg kortdag, maar toch allemaal mooi gelukt. Voor een 2 daagse zijn wij ondergedompeld in de Startup Scene van B. Amsterdam. Door de verrassende ruimtes en de inspirerende tour van Tom voldeed dit volledig aan de verwachting van de klant.”
Aster van Laere
Marc van Laere Producties
, BRIGHTlab, The Sheryl, Bgym
“Also wanted to thank you very much for all your help on the day. I hear the event was a great success!”
Anna Hedley
Marketing Manager @ Signkick
“B. Amsterdam is een inspirerende locatie in het hart van de bedrijvigheid. Tussen 200 startups/bedrijven voel je ondernemersgeest. Echt een aanrader!”
Frank Tuit
Community & event manager @ Jong Ondernemen
, The Wiechert
“Alles was goed voorbereid en stond klaar. Op de dag zelf konden wij heel snel schakelen met de eventmanager. Dit was erg fijn! We liepen erg voor qua tijd en wilde daarom onze catering vervroegen. Dit was geen enkel probleem. Ook een extra borrel met snacks konden last minute nog geregeld worden. Super!! 10/10”
Demi Dresken
Gemeente Amsterdam
, BRIGHTlab
“Kijken terug op een goede kick off voor het team, mede door locatie op en verzorging door B. Amsterdam. We hadden om basic lunch gevraagd, die was zelfs nog tip top in orde. Tijdens de meeting nog om wat extra F&B gevraagd die we tevoren niet hadden meegecalculeerd, direct geregeld door staff. Staff erg vriendelijk. 10/10”
Sandra Derksen
Management Assistant @ Phillips
, BRIGHTlab
over The Lounge.
locatie: B.1
verdieping: begane grond
oppervlakte ruimte: Oppervlakte: 160m2
standaard opstelling: Expohall
maximum aantal personen: 500

onsite cateraar met talloze mogelijkheden

Tarieven.

lounge eventzijde 

  • €555 voor een dagdeel
  • €910 voor een hele dag
  • €1.095 voor drie dagdelen

lounge exclusief

  • €3.875 voor een dagdeel*
  • €4.285 voor een hele dag*
  • €4.585 voor drie dagdelen*

*Inclusief de uitkoop van STACH van €2.695.

de ruimte.

plan je event.

"*" geeft vereiste velden aan

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek