The Pauline

// meeting unit

De meeting units zijn standaard uitgerust met een LCD scherm en HDMI aansluiting, perfecte ruimtes om je zelf even terug te trekken of om met een kleine groep (tot aan 12 personen) een brainstorm sessie te houden. De ruimtes staan standaard in boardroom opstelling.

// extra informatie

  • incl. LCD scherm met Logitech video conferencing systeem met HDMI aansluiting
  • Wij bieden onze members de mogelijkheid deze meeting units te boeken via de B. App.

vraag het ons.

of bel +31 20 2612 519
Reviews.
“Friendly & accommodating staff. Catering downstairs was excellent. The Front Desk ladies on duty during the day – amazing. Staff during lunch time and coffee breaks – amazing. Dinner was fabulous. Sander so patient and accommodating with all our last minute changes. A very special mention (and apologies for not getting their names): The New Zealand girl who served coffee in the room, she just knew who needed coffee! The gentleman who was with us yesterday at the end of the day when we were cleaning up (had a checked shirt on), thanks for suggesting we end our time at B-Amsterdam upstairs in Bureau and for organising a last minute reservation. A tall blonde gentleman who served coffee in the room in the afternoon on Thursday and helped us clear the tables & got a ladder for us to get posters off walls. To Babette for covering on Thursday and to Sander in the restaurant, you have a great sense of humor and customer service! AND OF COURSE to you Annelotte. You came onboard just before the event and you have done nothing but bend over backwards for us. You truly are an assist to B-Amsterdam and I am sure you will go far in your chosen career. So on behalf of The Design Team and all the senior Shell leaders who attended, A VERY BIG THANK-YOU and I personally look forward to working with you all again.”
Kerry Booysen-Finch
Personal Assistant to Dorine Bosman – VP Wind Development, New Energies @ Shell
“Kijken terug op een goede kick off voor het team, mede door locatie op en verzorging door B. Amsterdam. We hadden om basic lunch gevraagd, die was zelfs nog tip top in orde. Tijdens de meeting nog om wat extra F&B gevraagd die we tevoren niet hadden meegecalculeerd, direct geregeld door staff. Staff erg vriendelijk. 10/10”
Sandra Derksen
Management Assistant @ Phillips
, BRIGHTlab
“Heel fijn contact met de locatie, fijn dat we vooraf een aantal keer konden langskomen en dat er op de dag van het filmen zelf de hele dag een aanspreekpunt was. Lekker ontbijt en prima lunch! Fijn dat het zo vroeg al klaar kon staan en dat we wat bij konden bestellen voor de lunch + last minute veranderingen zoals een glutenvrije maaltijd. “
Indra van Goch
Producer @ DEPT agency
“Zeker, alles is helemaal naar wens geweest, super geregeld allemaal.”
Judith Spruyt
Scrum Master @ Knab
“Great hospitality, friendly staff that helps out great. People loved the food, better then i expected. Well facilitated satisfying our needs.”
Floris van Geel
Drupal Entrepeneur @ 040Lab
“B. Amsterdam is een unieke locatie waar alles mogelijk is. Onze inspiratiebijeenkomst was mede een succes de door de korte lijnen met de event- en banquetingmanager. Er is goed geluisterd naar onze wensen qua ruimtes, techniek en catering. Als afsluiting van onze dag was de BBQ op het dakterras een groot succes; complimenten voor het mooie assortiment aan producten! “
Patricia van den Ham
Directiesecretaresse Distributie, Innovatie & Merk @ Achmea
, The Louis
Over The Pauline
Gebouw: B.3
Negende verdieping
Opstelling: Meeting unit
Aantal personen: 6-8
Oppervlakte: 15-25
Tarieven.

€ 265,- per dagdeel

€ 375,- per dag

€ 460,- per drie dagdelen

de ruimte.

B.1
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
+31 20 2614703

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
za  // 10:00 – 14:00

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.2
John M. Keynesplein 12-46
1066 EP Amsterdam
+31 20 723 84 03

bezoekers.
ma – vr // 08:00 – 18:00
_

members. 
ma – vr // 06:00 – 22:00
za – zo  // 08:00 – 18:00

B.3
Johan Huizingalaan 400
1066 JS Amsterdam
+31 20 723 84 23

bezoekers.
ma – vr // 08:30 – 17:00
_

members. 
ma – vr // 07:00 – 20:00
za – zo  // op verzoek